poniedziałek, 29 lipca 2019

Duża Letnia Sukienka / Big Summer Dress

PHENOMENAL US - CHALLENGE 61





Trochę smutne jest to, że gdy w internecie szukasz "dużej" letniej sukienki, wyszukiwarka wypluwa kiecki dla kobiet puszystych, dla pań przy kości, tych w rozmiarze XXXL i opisy pełne innych "okrągłych" eufemizmów. Wszystko sprowadza się do "grubości", a przecież chodzi po prostu o oversize'ową sukienkę. O sukienkowy przerost materiału, czyli przysłowiowy namiot, lansowany przez światowych projektantów i sieciówki. Który może nosić każda z nas - i ta filigranowa, i ta niedrobna.





Z wielkim bólem głowy przystępuję do tego wpisu, ale po to, żeby zapobiec bólowi serca będącego skutkiem o(b)lania wyzwania. Miałam przygotowaną inną stylizację, jednak ta sukienka jest "większa", dlatego wygryzła tamtą. Zdjęcia powstały przy okazji Wzorowego Zamieszania, ale wówczas trafiły do archiwum. Mam na nich minę nietęgą, co w sumie idealnie pasuje do mojego dzisiejszego okołoanginowego samopoczucia. Ale wtedy była ona spowodowana żarliwą kłótnią z fotografem :P


SUKIENKA: Butik
BUTY: Czas na buty
TOREBKA: no name
MARYNARKA: Orsay
OPASKA: no name
KOLCZYKI: Satisfashion
OKULARY: Rossmann






Dziś żałuję, że nie pokazałam na fotografiach, jak bardzo ta sukienka jest obszerna, rozłożysta. Totalnie nietaliowana, idzie w szeroki trapez. Do kompletu miała złoty, pleciony mikropasek, pasujący do ramiączek i wykorzystany przeze mnie do sesji. Bez niego lepiej byłyby widoczne jej gabaryty. Z nim kieca przypomina taką w stylu greckim lub rzymskim, może i by się spodobała wyrachowanej cesarzowej Poppei Sabinie. 




Miksowanie wzorów to chyba mój ulubiony trend, często do niego wracam. Robi się to już nudne? :P Panterkę z grochami wykorzystałam także TUTAJ, w Kociej Dzikości. Dziś nie będę pisać, w jakie trendy się oblekłam. Ani nie będzie o sukienkach maxi na lato, bo o tym też już było TUTAJ (w tekście bohaterką jest m.in. fenomenalnie stylowa i inspirująca Anetka). Dziś będzie krótko, chciałabym bowiem sprawdzić Waszą czujność i znajomość najnowszych tendencji - wpisujcie proszę w komentarzach, jakie inne elementy trendowate zauważacie w tej stylizacji. To zabawa, którą bardzo lubię u OLI z bloga Lumpola Style - na swoim facebookowym profilu ją Ola wymyśliła, a ja chętnie brałam udział w tych zgadywankach <3 




To co, pobawimy się? :)


11 komentarzy:

  1. Miksowanie wzorów, panterka, grochy, pikowana torebka,sportowe buty, włosy przewiązane szaliczkiem chyba. No piękna Arletka i cala w najnowszych trendach. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, jesteś świetną uczennicą, bardzo dobrze odrobiłaś zadanie z trendów <3 nieustannie podziwiam Twoją wiedzę i spostrzegawczość :) uściski!

      Usuń
  2. Szczerze przyznaję że z moją wiedzą na temat co jest modne-jest kiepsko, obserwuję Oli inspiracje i to jest jedyne źródło mojej wiedzy ale też szybko zapominam (uroki starości) haha. Wygląda na to Arletko, że jesteś od stóp do głowy "trendowata"- dziwnie to zabrzmiało haha :-) Jednym słowem FENOMENALNIE !!!

    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryniu, gdybyś się do tego nie przyznała, to bym w życiu nie przypuszczała! Jesteś modą przez duże M :) Może po prostu, jak na trendsetterkę przystało, wyprzedzasz trendy? :) Zanim inni o nich pomyślą, Ty już nosisz :D dziękuję za dobre słowo <3 buźki :*

      Usuń
  3. Trend goni trend, ale fajnie to zmiksowane i nowocześnie pokazane. Jaka ty jesteś piękna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Marzennko, bardzo Ci dziękuję <3 wiesz jak poprawić humor :) cieszę się, że Ci się ten miks podoba, Twoja profesjonalna opinia jest dla mnie ważna! uściski :)

      Usuń
  4. No i mnie kupiłaś tą panterą i grochami!!!
    PFENOMENALNIE!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że cała jestem w panterze i groszkach :P dzięki, Taruniu :*

      Usuń
  5. Sportowe buty do sukienki, pasek - sznurek, duże kolczyki + to co powyżej :)
    Super look i świetna zabawa, też ją bardzo lubię :) ))))
    Pozdrawiam - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margotko, świetnie uzupełniłaś wypowiedź Daniusi <3 wiecie co w modowej trawie piszczy :)) dziękuję pięknie :***

      Usuń
  6. Świetnie połączyłaś wzory, nie każdy tak potrafi. Stylizacja bardzo ładna, ciekawa. Wyglądasz przepięknie. :)

    OdpowiedzUsuń