wtorek, 28 kwietnia 2020

Jubileusz grupy PHENOMENAL US

TOP 25 FENOMENALNYCH ZDJĘĆ 

NA WYZWANIE NR 100


  

Wprawdzie zbiorówka to domena niezrównanych LumpOli i Krystynki* z bloga Fashion Krynka's Way, ale na okoliczność takiego wspaniałego, bo setnego jubileuszu grupy Phenomenal Us i ja przygotowałam małą wystawę moich fotografii.

Zapraszam serdecznie do mojego fenomenalnego świata!





Przejrzałam wszystkie moje wyzwaniowe sesje i wybrałam dla Was 25 zdjęć, moim zdaniem najciekawszych. Z różnych powodów je lubię. Niekiedy wyjątkowy jest sam kadr, w innym przypadku roślinność czy kolorystyka, w kolejnym zaś moja mina, poza albo stylizacja. Nie jest to zbiór moich ulubionych outfitów, choć są wśród tych obrazków i te wyjątkowo ukochane stroje. Taki wpis "TOP 10 stylizacji" mam w planie na ten tydzień. W końcu świętujemy siedem dni! A ja chciałabym mieć codziennie dla Was jakąś niespodziankę :)




Koniec gadania, teraz czas oglądania :) 











































W niniejszej galerii znajdują się dowody na estetyczne oko i rękę mojego męża (ale i mamy!) do zdjęć, o czym pisałam w ostatnim tekście TUTAJ. Tam też dowiecie się, kim są Fenomenalne, gdzie ich szukać, a także czym są wyzwania i o co w nich chodzi.

Mam nadzieję, że Wam się podobało moje jubileuszowe zestawienie :)



*Krynka to niezwykle sumienna blogerka - wzięła udział we wszystkich wyzwaniach grupy PU, czyli przygotowała 100 stylizacji! Oprócz tego pokazuje inne stylizacje, często pojawia się na jej stronie coś nowego. Warto ją obserwować, bo komponuje wspaniałe outfity. Na pewno pomaga jej w tym zmysł modowy, którym się cechuje oraz ogromna garderoba, w której chętnie bym pobuszowała :) Znajdziecie na jej blogu wiele inspiracji i pięknych zdjęć. Zachęcam do zaglądania! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz