PERSONALIZACJA BUTÓW ZA 9,99 zł...
czyli o współpracy marki Loft37 z Biedronką słów kilka
Źródło: Materiały prasowe |
Moda na gumowe buty nie przemija od kilku sezonów. Przydatne w czasie jesiennych słot i wiosennych burz kalosze ustępują miejsca podczas upalnego lata japonkom i balerinkom - także wykonanym z PVC. Wiodącym promotorem obuwia z polichlorku winylu jest marka Melissa. Ma ona jednak wielu naśladowców - czy też plagiatorów jak niektórzy bez ogródek określają naśladownictwo. Ceny oryginalnych, pachnących melisek kształtują się między 200 a 400 złotych, te "inspirowane" projektami brazylijskiego brandu można kupić już za kilkadziesiąt złotówek.
Od 4 lipca produkty wizualnie niezwykle zbliżone do melisek znajdą się na półkach w Biedronce - tak, tym popularnym dyskoncie spożywczym. Co więcej, sygnowane będą logiem uznanej i kreatywnej polskiej marki obuwniczej Loft37. Właścicielki mają ambitny plan, aby ich buty nosili wszyscy Polacy.