sobota, 30 kwietnia 2016

Christian Louboutin SS2016


KAMPANIA jak morderstwo prawie doskonała




Kilka dni temu na Snapchacie Christiana Louboutina pojawił się interesujący materiał promujący najnowszą kolekcję butów i torebek projektanta. Efemeryczność Snapchata sprawiła, że film zniknął po 24 godzinach od emisji, ale był tak intrygujący, że nie mógł nie zagościć w mojej pamięci znacznie dłużej. Hasłem przewodnim wiosenno-letniej kolekcji jest zdanie „jeżeli wygląd mógłby zabijać” – już ono sugeruje, że widzowie staną się świadkami… morderstwa!







Promocja w stylu Sherlocka Holmesa, z tajemnicą Agathy Christie, której rozwiązania mógłby się podjąć sam inspektor Colombo (albo… znakomity śledczy Majer) to coś, co fani zbrodniczych intryg z modą w tle lubią najbardziej. Materiał wideo zatytułowany „Who killed Amazoula” przypomina krótkometrażowy film kryminalny, w którym główną rolę grają zabójcze szpilki. To one obok torebek i lakierów do paznokci stanowią dowody w sprawie. Innymi atrybutami stają się ciało, zagadka, czerwone podeszwy, policjanci, morderczyni ukrywająca się w szafie…










W historii z cyklu „kto zabił” stylowa pani detektyw przesłuchuje pokojówkę – obie niewiasty na stopach noszą louboutiny. Ich obcasy (podobnie jak cena) sięgają nieba i tak mnie zastanowiło tylko, czy wygodnie się w nich sprząta ;) Ta tematycznie turpistyczna kampania została zrealizowana wysoce estetycznie i z polotem, nie jest nudna, a wręcz zaskakuje odbiorcę. Zresztą zobaczcie sami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz