poniedziałek, 29 października 2018

Phenomenal Us - challenge 29

Szaleństwo na głowie / Crazy Heads



Mój mąż na wieść o tytule kolejnego fenomenalnego wyzwania stwierdził, że powinnam była zrobić zdjęcia naszego mieszkania... zanim posprzątaliśmy w sobotę ;) Obraz szaleństwa na głowie byłby kompletny. I wcale nie chodziło mu o to, że nasze M3 przypomina Royal Ascot. Nie mamy w nim również dzikiego lokatora pod postacią Mad Hattera.


Jednak fotografii domowych nie będzie. Bo ja się nieco zamotałam. Chciałam Wam pokazać jesienno-zimowe wersje turbanów i turbanopodobnych tworów. Letnie odsłony zamotanych chust prezentowałam TUTAJ. Przyszedł czas na ich cieplejsze odmiany.


W niniejszym wyzwaniu udział wzięli: miodowy długi szal z frędzlami, pistacjowy komin i ciepła chusta w bordową kratę. Zawijanie trwało dosłownie chwilę, uwijałam się! Miałam na głowie szalonych sekundantów pod postacią małych, niewinnych chłopców. Ale bez obaw, żaden szalik podczas motania nie ucierpiał. Chłopcy też nie ;)


Zwariowane nakrycia głowy uwielbiam, choć daleko mi do kolekcji Philipa Treacy'ego. W szafie znalazłabym fascynatory, opaski, kapelusze, peruki, toczki - być może jeszcze je Wam pokażę. Drzemie we mnie Szalony Kapelusznik! 




#niechnaszobaczą<3 #phenomenalus 
#phenomenaluschallenge
 #phenomenalusszalenstwonaglowie #phenomenaluscrazyheads 
#widzialnefenomenalne


3 komentarze:

  1. Hahaha uwielbiam Twoje teksty :)
    Ale jeszcze bardziej uwielbiam Twoje pomysły - zamotańce są po prostu niezwykłej urody. Co tam zamotańce - to są przecież całe konstrukcje !!!!
    Rewlacyjnie fenomenalnie - takich rzeczy właśnie potrzebujemy :) :) Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!!! Rewelacyjne te zawoje na Twej głowie!
    Są i romantyczne, i bardziej odjazdowe! Rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne rzeczy wyplotłaś na głowie , jestem pod wrażeniem ❤️❤️❤️❤️ zwłaszcza tego kraciastego turbanu
    ps tak jestem z Czewy a Ty ponoć gdzieś blisko to może kiedyś kawa ?

    OdpowiedzUsuń